Urenregistratie voor
ZZP-ers

Als ZZP-er ben je veel aan het werk voor verschillende klanten. Het is belangrijk dat je aan het einde van de maand weet wat je kunt factureren.   

Time On helpt bij het eenvoudig registeren van alle uren, kilometers en onkosten. Je krijgt een duidelijk overzicht per klant en weet precies wat nog openstaande uren zijn om te factureren. 

Als startende ZZP-er is het verplicht om een goede urenregistratie te voeren, zodat je voldoet aan het urencriterium. 

Projecten

Maak voor alles wat je doet een project aan en houd zo je urenbesteding perfect gescheiden. Per klant kun je meerdere projecten aanmaken. Ook kun je interne projecten aanmaken voor het bijhouden niet-facturabele uren, zoals ziekte-, studie en verlofdagen. 

Budgetten

Ieder project kun je voorzien van een budget. Een budget is gebaseerd op een aantal uren of bedrag. Op basis van het geboekte en geplande aantal uren weet je precies hoeveel tijd je nog over hebt. Zo weet je op ieder moment of je budget haalbaar is!

Declaraties

Declaraties worden gebruikt om facturabele uren, kilometers en onkosten door te belasten naar de klant. Je kunt declaraties per maand maken of wanneer het project in zijn geheel is afgerond. Hierdoor weet je precies wat er al gefactureerd is en wat er nog open staat. Voorkom dus omzetverlies en ontevreden klanten!

Koppel met je boekhoudpakket

Door gebruik te maken van een koppeling met een boekhoudpakket zet je eenvoudig declaraties om in verkoopfacturen. Daarnaast worden je klanten gesynchroniseerd en voorkom je dubbel onderhoud.

Gerrald Van Nifterik

Zeer duidelijke app voor de urenregistratie.

Monique van den Berge

Een fijn programma, duidelijk al je uren inzichtelijk!

Gaston Lafort

Time On is de perfecte applicatie voor de samenstelling van mijn urenverantwoordingen ten behoeve van mijn klanten. De overzichten kunnen naar eigen wensen worden geëxporteerd. De app gebruik ik vooral voor de registratie, terwijl ik de website voor mijn overzicht gebruik, Een aanrader voor elke zelfstandige ondernemer!