Dagelijks is iedereen binnen je bedrijf bezig met het werken aan klanten en projecten. Om inzicht te houden in de tijdsbesteding is Time On voorzien van eenvoudige urenrapportages. Hiermee heb je op ieder moment van de dag toegang tot alle informatie, netjes gegroepeerd per klant, project, kenmerk of medewerker.
Het rapporteren van informatie in Time On gebeurt op basis van filters en groeperingen. Alle informatie is vervolgens eenvoudig te exporteren naar Excel of PDF. De PDF kun je nog opmaken met het logo van jouw bedrijf, zodat je deze direct met je klanten kunt delen.
Met de rapportagefunctie van Time On krijg je inzicht in de besteding op basis van medewerker, dag/maand/jaar, klant, project, etc. Alle informatie die je wenst te zien kun je filteren!
Klanten en projecten zijn daarnaast af te schermen per medewerker of team, waardoor ze alleen toegang hoeven te krijgen tot relevante gegevens voor hen. Dit houdt Time On niet alleen overzichtelijk, maar zorgt er tevens ook voor dat vertrouwelijk informatie niet voor iedereen zichtbaar is.
Het bijhouden van je administratie wil je altijd en snel kunnen doen. De Time On app maakt het mogelijk om overal waar je bent je uren in te zien en te registreren.
Ook uren van medewerkers keur je eenvoudig goed via de app.
De app is beschikbaar in de Apple Store en Google Play Store. Gebruik onderstaande links om de app te installeren.
Perfecte tool voor het bijhouden van mijn uren welke ik moet factureren.
Goede en stabiele tool voor de urenregistratie van onze projecten. Afgelopen jaren steeds verder verbeterd! Nu nog een koppeling met Afas en dan krijgen ze de vijfde ster ook!
Zeer fijn programma voor ZZP'ers om uren te registreren. Zeker als je op project basis werkt kun je makkelijk bijhouden hoeveel uur je per project bezig bent.